Ett brev från Messias!

Livet leker på stadens finaste friskolegymnasium och minerna är som vanligt muntra trots att speta pelle missköter städningen på redaktionen med sedvanlig briljans och elegans. Han får ta och skärpa sig annars kommer åtgärder att vidtagas, det vet han. Iallafall så tänkte jag berätta lite kort om en något komisk situation som inträffade under gårdagens sedvanlig åktur med El nolbybussen. Döm utav min förvåning då jag såg att min gode vän och tillika för dagen sjuka, Lindforsnäsan kliver på i K City. Jag lägger snabbt märke till att den så självsäkre, alltid vackra och joviala vännen har ett par ovanligt stiliga byxor på sig, så jag frågar:

- Haru Tjackat nya Brallor? och döm av min förvåning när jag får höra svaret.
- Japp, 1 och 1 på Leestore. (ska utläsas med gravt talfel/ sludder)

Det tyckte jag iaf var roligt och gjorde att dagen uppföljdes med mycket gott humör.



                                                                                                                                      
                                                                                                                    OBS. Bilden har inget med texten att göra.

Håll tillgodo.

// Eran Emil "ågren" Montanus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0